739 025 625

(pon.-pt. : 8:00 - 16:00)

shop@craft-o-clock.pl

Media społecznościowe

JAK KUPOWAĆ

Do zakupów w sklepie craft-o-clock.pl zapraszam wyłącznie klientów indywidualnych. Sklepy zainteresowane współpracą proszę o kontakt e-mailowy (shop@craft-o-clock.pl) lub telefoniczny (+48 792-025-625, 792-0-CLOCK).

Zakupy w sklepie craft-o-clock.pl można robić na dwa sposoby: jako zarejestrowany użytkownik lub bez rejestracji.

Możesz zarejestrować się i założyć konto jeszcze przed rozpoczęciem przeglądania sklepu. W tym celu naciśnij przycisk "Zarejestruj się", znajdujący się na samej górze sklepu, po prawej stronie. Podczas rejestracji wypełnij pola, zapoznaj się z regulaminem i polityką prywatności i potwierdź to, zaznaczając box przyciskiem myszy, po czym kliknij przycisk "Zarejestruj się". Na podany adres e-mail dostaniesz wiadomość - UWAGA! Twój program pocztowy może ją umieścić w katalogu SPAM, zamiast w katalogu głównym! W mailu znajduje się link potwierdzający założenie profilu. Gdy w niego klikniesz, w przeglądarce otworzy się nowa karta ze stroną sklepu i komunikatem o pomyślnym założeniu profilu w sklepie.

Konto klienta możesz też założyć później, w trakcie składania zamówienia.

Proces zakupu przebiega w poniższy sposób:

(1) Wybierz z oferty sklepu interesujące cię produkty, dodając je do koszyka. Produkty są podzielone wg rodzajów (kolekcje, klejenie, dodatki). W dziale Nowości znajdziesz najnowsze produkty, a w dziale Promocje (oba działy są widoczne na górnej belce sklepu) - produkty w cenach promocyjnych. Produkty możesz też znaleźć w sklepie przez wyszukiwarkę, znajdującą się w górnej części sklepu, po prawo.

(2) Gdy masz już wybrane wszystkie produkty, możesz przejść do płatności. Zrobisz to na dwa sposoby:
- naciskając przycisk "Złóż zamówienie" przy dodaniu do koszyka ostatniego produktu,
lub
- najeżdzając przyciskiem myszy na ikonkę koszyka, znajdującą się w górnej części sklepu, po prawo, i klikając przycisk "Do kasy".

(3) W tym momencie wyświetli ci się podstrona "Zawartość twojego koszyka". Tutaj możesz zmienić liczbę kupowanych produktów oraz usunąć w ogóle produkt z koszyka. Gdy zmienisz liczbę produktów, pojawi się przycisk "Przelicz". Jeśli go naciśniesz, liczba produktów i wartość zamówienia zostaną uaktualnione. Jeśli nie naciśniesz przycisku "Przelicz" i naciśniesz przycisk "Zamawiam", do zamówienia wciąż zostanie wpisana liczba produktów i ich wartość zgodnie z wprowadzoną przez ciebie zmianą! Zobaczysz to po podaniu danych adresowych, potwierdzeniu przeczytania regulaminu sklepu i polityki prywatności i przejściu do kolejnego ekranu zamówienia.

Na podstronie "Zawartość twojego koszyka" możesz też wybrać sposób dostawy (z dodatkową ceną widoczną przy sposobie dostawy) oraz sposób płatności (przelew tradycyjny, który wykonasz ręcznie ze swojego banku, lub szybki przelew, realizowany przez platformę płatności Shoper). Jeśli posiadasz kupon rabatowy (np. wygrany w konkursie, związany z jakimś wydarzeniem, promocyjny okresowy), możesz go użyć. Kliknij przyciskiem myszy pusty kwadracik: pojawi się pole do wpisania kuponu. Zatwierdź kupon, naciskając przycisk "Użyj". Zmieni się kwota dostawy lub kwota do zapłaty, w zależności od rodzaju kuponu rabatowego.

Gdy ustawisz wszystkie opcje dostawy, płatności i kuponu rabatowego, naciśnij przycisk "Zamawiam".

(4) Przejdziesz wtedy do ekranu wyboru sposobu złożenia zamówienia. Pojawi się możliwość założenia konta, możliwość złożenia zamówienia bez zakładania konta, możliwość zalogowania się w sklepie (jeśli masz już założone konto).

Jeśli wybierzesz opcję założenia konta, w trakcie rejestracji podasz dane adresowe do wysyłki zamówienia. Trzeba zapoznać się i potwierdzić zapoznanie się z regulaminem i polityką prywatności.

Jeśli wybierzesz opcję bez zakładania konta, na kolejnym ekranie podasz dane adresowe do wysyłki zamówienia. Trzeba zapoznać się i potwierdzić zapoznanie się z regulaminem i polityką prywatności.

Jeśli wybierzesz opcję zalogowania się do konta, wpisz w odpowiednie pola login i hasło. Dane adresowe zamówienia zostaną automatycznie uzupełnione, zgodnie z informacjami z twojego konta. Ponieważ zapoznanie się z regulaminem i polityką prywatności było potwierdzane przy zakładaniu konta, nie musisz klikać w box potwierdzający - możesz od razu kliknąć "Zamawiam".

(5) Jeśli wybrałaś/wybrałeś płatność przez platformę Shoper, przejdziesz do ekranu płatności. Po pomyślnym wykonaniu płatności otrzymasz wiadomość na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. Na adres e-mail otrzymasz wiadomość, zawierającą listę zamówionych produktów, podsumowanie płatności. Twoje zamówienie jest już przygotowywane do wysyłki!

Jeśli wybrałaś/wybrałeś płatność przelewem tradycyjnym, dostaniesz na adres e-mail wiadomość z listą produktów oraz danymi do wykonania przelewu. Gdy sklep otrzyma płatność, wyślemy ci wiadomość z informacją, że przygotowujemy twoje zamówienie do wysyłki!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl