739 025 625

(pon.-pt. : 8:00 - 16:00)

shop@craft-o-clock.pl

Media społecznościowe

CZĘSTE PYTANIA

Kwestie związane z funkcjonowaniem sklepu, składaniem i obsługą zamówień, przetwarzaniem danych osobowych, są szczegółowo opisane w regulaminie sklepu i w polityce prywatności. Kwestie związane ze składaniem zamówień są opisane w dziale "Jak kupować".

Tutaj odpowiem na kilka podstawowych pytań, żebyś nie szukała/nie szukał ich w regulaminie. FAQ ten będzie sukcesywnie powiększany o kolejne pytania.

Kto może kupować w sklepie craft-o-clock.pl?
W sklepie craft-o-clock.pl mogą kupować osoby indywidualne oraz firmy (jeśli kupują na potrzeby własne).

Prowadzę sklep internetowy. Jak nawiązać z wami współpracę?
Proszę o kontakt telefoniczny 739-025-625 (739-0-CLOCK) lub e-mailowy shop@craft-o-clock.pl. Współpraca jest zawsze mile widziana! :)

Czy konieczne jest założenie konta klienta, żeby kupić coś w sklepie craft-o-clock.pl?
Nie, założenie konta nie jest konieczne. Możesz kupić bez rejestracji - wtedy dane do wysyłki podajesz podczas wypełniania zamówienia w sklepie.

Jak złożyć zamówienie w sklepie?
Interesujące cię towary w sklepie dodaj do koszyka. Gdy wybierzesz wszystkie, przejdź do formularza zamówienia. Dobierz sposób wysyłki i sposób płatności. Jeśli masz kupon rabatowy, użyj go. Następnie przejdziesz do opcji zamówienia: wybierz możliwość, która ci najbardziej odpowiada (z rejestracją konta, bez rejestracji konta, po zalogowaniu na istniejące już konto). Potem przejdziesz do płatności, zgodnie z wybranym wcześniej sposobem płacenia. Po wysłaniu przelewu lub wykonaniu płatności kartą kredytową otrzymasz wiadomość na adres e-mail.

W które dni wysyłane są zamówienia?
Kurierem UPS - we wtorki i w czwartki. Pocztą Polską Kurier48 - od poniedziałku do czwartku. Z wyjątkiem świąt i innych ustawowych dni wolnych od pracy.

Ile dni trwa dostawa?
Do 5 dni roboczych od momentu wpływu należności do sklepu za zamówienie. Do 2 dni roboczych trwa realizacja zamówienia przez sklep. Do 3 dni roboczych trwa dostawa przez firmę transportową, w zależności od sposobu dostawy wybranego podczas składania zamówienia.

Ile kosztuje przesyłka?
12,50 zł Pocztą Polską Kurier48, 17,50 zł Kurier UPS. Możliwe są promocje i rabaty na bezpłatną dostawę. Zapraszamy do śledzenia profilu sklepu na Facebooku!

Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Nie, wszystkie zamówienia wysyłamy kurierem lub pocztą.

Skąd wiem, że zamówienie złożyłam/złożyłem prawidłowo?
Jeśli zamówienie zostało złożone prawidłowo, dostaniesz wiadomość e-mail, potwierdzającą to.

Chcę anulować zamówienie, które jeszcze do mnie nie przyszło. Co zrobić?
Przyślij wiadomość na adres sklepu shop@craft-o-clock.pl. Będziemy działać :)

Czy mogę zapłacić za pobraniem?
Nie. Płatność jest możliwa poprzez przelew natychmiastowy lub płatność kartą kredytową, realizowane przez platformę płatności Shoper (podczas składania zamówienia), lub przez tradycyjny przelew bankowy (elektroniczny lub w oddziale banku), już po złożeniu zamówienia.

Czy mogę subskrybować newsletter bez zakładania konta? Czy mogę założyć konto bez subskrybowania newslettera?
Tak. Zakup, konto i newsletter to trzy osobne usługi. Możesz korzystać z nich wedle uznania.

Czy wysyłacie paczki za granicę?
Nie. Być może w przyszłości wprowadzimy taką możliwość.

Nie mogę się zalogować w sklepie?
Loginem do logowania jest adres e-mail, podany przy rejestracji. W przypadku zapomnienia hasła, możliwe jest jego odzyskanie na ekranie logowania do konta. Nowe hasło przyjdzie w wiadomości e-mail na twój adres. Jeśli problem będzie trwał dalej, proszę o kontakt e-mailowy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl